Jego najważniejszym celem jest ustalenie poziomu zadowolenia odwiedzających z jakości usług świadczonych przez urząd. Ocenie mieszkańców poddane zostaną m.in. warunki obsługi klientów, dostęp do informacji, wiedza i kompetencje urzędników, czas oczekiwania na obsługę.
- Ankieta zweryfikuje opinie mieszkańców na temat pracy urzędu - wyjaśnia Ewa Tracewicz z Wydziału Organizacji i Kadr Urzędu Miasta. - Opinie będą służyć podniesieniu jakości świadczonych usług i pozwolą nam stale doskonalić jakość pracy.
Kluczowe jest, by jakość świadczonych przez nas usług była na najwyższym poziomie i odpowiadała oczekiwaniom interesantów. Stąd zapytamy m.in. o warunki obsługi klientów, dostęp do informacji, wiedza i kompetencje urzędników, czas oczekiwania na obsługę.
Ankieta jest anonimowa i będzie dostępna do 30 września. Można ją wypełnić online lub w wersji papierowej wrzucić do specjalnej urny. Ulotki oraz urny można znaleźć w holu w ratusza, w budynku urzędu przy ul. Wyzwolenia 30, w Urzędzie Stanu Cywilnego oraz w Wydziale Spraw Obywatelskich - narożnik ratusza oraz ul. Knosały 3.
Na podstawie wyników badania urzędnicy zaplanują działania, które pomogą podnieć jakość realizowanych przez urząd zadań administracji publicznej.
Napisz komentarz
Komentarze