-Korzystała(e)ś i nadal chcesz korzystać z Olsztyńskiej Karty Miejskiej, na której kodujesz bilety miesięczne? Pamiętaj „Musisz ponownie aktywować swoją OKM” – zwracają uwagę przedstawiciele Zarządu Dróg Zieleni i Transportu w Olsztynie.
W tym celu wystarczy odwiedzić jeden z czterech Punktów Obsługi Klienta ZDZiT, zabierając ze sobą OKM i ewentualnie dokument uprawniający do przejazdów ulgowych. Ponowna aktywacja dotyczy wszystkich użytkowników karty, którzy nie zrobili tego od sierpnia 2023 roku.
Dlaczego to takie ważne? Jak tłumaczą pracownicy ZDZiT, dzięki aktywacji Olsztyńskiej Karty Miejskiej można zyskać możliwość kodowania na niej biletów (w tym miesięcznych i 30-dniowych), nie tylko w POK-ach ZDZiT, ale również w ponad 60 biletomatach stacjonarnych na terenie całego miasta.
Punkty Obsługi Klienta ZDZiT:
Centrum (al. Piłsudskiego – przy Aurze), czynny w dni robocze: w poniedziałki w godz. 10:30-17:30 (przerwy: 13:00-13:15; 16:50-17:00), od wtorku do piątku w godz. 10:00-17:00 (przerwy: 13:00-13:15; 16:15-16:25);
Jaroty (ul. Kanta/Witosa – przystanek tramwajowy), czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-17:00 (przerwy w godz. 13:00-13:15; 16:15-16:25);
Nagórki (ul. Barcza – pętla autobusowa), czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-17:00 (przerwy w godz. 13:00-13:15; 16:15-16:25),
ul. Knosały 3/5B (siedziba ZDZiT), czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:30 (przerwa w godz. 10:45-11:00).
Zakup i kodowanie biletów okresowych za pośrednictwem strony internetowej jest chwilowo niedostępne. Trwają prace nad przywróceniem tych funkcjonalności.
Napisz komentarz
Komentarze