Zorganizowany we wrześniu i październiku konkurs zachęcał placówki z Olsztyna i powiatu olsztyńskiego, aby wraz z dziećmi stworzyły krótkie, 30-sekundowe wideo promujące zasady właściwego poruszania się po ulicach. Gra toczyła się m.in. o specjalny zestaw edukacyjny Autochodzik, który w kreatywny i zabawny sposób pozwala nauczyć najmłodszych bezpieczeństwa na drodze.
Inicjatywa cieszyła się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem - do konkursu nadesłano 18 prac pełnych pomysłów i kreatywności. Przygotowane filmy były bardzo inspirujące i podkreślały znaczenie bezpieczeństwa na drogach już od najmłodszych lat.
- Stworzone przez przedszkolaków i ich opiekunów filmy udostępniono na lokalnym profilu firmy Michelin, gdzie obserwatorzy mogli głosować na najciekawsze prace - informują przedstawiciele Michelin Polska. - W sumie wideo zebrały ponad sześć tys. reakcji, komentarzy, udostępnień i kliknięć. W głosowanie zaangażowało się blisko 4,5 tys. osób, które wyłoniły pięć zwycięskich grup.
Zwycięskie placówki i ich drużyny złożone z przedszkolaków oprócz nagród rzeczowych otrzymały również zaproszenie do fabryki Michelin. Zakład w Olsztynie miał zaszczyt gościć pięć zwycięskich zespołów na specjalnie zorganizowanym wydarzeniu.
W czasie wizyty w fabryce dzieci m.in. poznały uśmiechniętego Ludzika Michelin we własnej osobie. Dowiedziały się także o znaczeniu bezpieczeństwa na drogach oraz odebrały pamiątkowe dyplomy, upominki i nagrody główne.
Napisz komentarz
Komentarze