Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 07:09

Marketing automation, czyli pozyskuj leady i zwiększaj sprzedaż

Marketing automation to pojęcie, które jest coraz powszechniej znane wśród polskich przedsiębiorców. Oznacza w wolnym tłumaczeniu automatyzację marketingu, co pozwala sprawniej i skuteczniej pozyskiwać dane na temat klientów czy konkurencji. Dlaczego warto skorzystać z tego rozwiązania i jak pozyskiwać dane za pomocą swojej strony internetowej?
  • 27.01.2020 09:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Marketing automation, czyli pozyskuj leady i zwiększaj sprzedaż

Marketing automation, czyli pozyskuj dane i rozwijaj biznes!

Dzięki automatyzacji marketingu, masz możliwość gromadzenia danych aktualnych oraz potencjalnych klientów, a wystarczy do tego skorzystanie ze specjalnego narzędzia do pozyskiwania kontaktów biznesowych, jak np. BAZO. Wystarczy zainstalować je na swojej stronie, by pozbierać dane wszystkich osób i firm, odwiedzających witrynę. Dzięki temu automatycznie zdobędziesz:

  • nazwy firm – zarówno potencjalnych klientów, jak również konkurencji,
  • adresy siedzib i stron internetowych potencjalnych klientów i konkurencji,
  • numery telefonów.

Marketing automation umożliwi Ci generowanie leadów bez jakiegokolwiek wysiłku i dlatego też jest pojęciem coraz częściej stosowanym przez przedsiębiorców z przeróżnych branż.

Nie tylko identyfikacja!

Narzędzia do marketing automation, jak wspomniane już BAZO, zapewniają nie tylko skuteczne identyfikowanie użytkowników. Zostały one stworzone również po to, by monitorować zachowanie osób, przeglądających Twoją firmą stronę internetową. W ten sposób dowiesz się w co klikają, gdzie spędzają najwięcej czasu i które produkty interesują ich najbardziej. A dzięki takim informacjom, będziesz w stanie tworzyć spersonalizowane komunikaty i pozyskiwać nowych klientów.

Narzędzia do automatyzacji marketingu stają się niezwykle popularne i pozwalają:

  • generować spore oszczędności, ponieważ nie musisz inwestować dużych nakładów finansowych na generowanie leadów – zadba o nie specjalne rozwiązanie, zainstalowane na Twojej stronie,
  • oszczędzać czas, ponieważ generowanie leadów i monitorowanie zachowań użytkowników strony odbywa się w pełni automatycznie,
  • zwiększyć efektywność działań marketingowych, bo nie tylko zdobywasz leady, ale też jesteś w stanie personalizować komunikaty reklamowe.

Są przy tym bardzo uniwersalne, ponieważ korzystać mogą z nich nie tylko firmy (małe, średnie czy duże), ale również marketerzy, handlowcy czy freelancerzy.

Warto więc zainteresować się zagadnieniem, jakim jest marketing automation i jeszcze skuteczniej zadbać o rozwój swojej firmy. Zarówno poprzez skuteczniejsze spełnianie oczekiwań aktualnych klientów, jak i zachęcanie tych potencjalnych do skorzystania z Twojej oferty.

--- Artykuł sponsorowany ---